woensdag 3 oktober 2012

Jezus alleen/Hij is de rots! -Sela-

Sela heeft weer een aantal prachtige nummers uitgebracht. Ook dit keer weer helemaal kippenvel bij sommige nummers. Andere zijn bekend en heerlijk om mee te zingen.
De tekst van het volgende nummer raakte mij bijzonder..


Jezus alleen, ik bouw op Hem 
Hij is mijn hoop, mijn lied, mijn kracht. 
Door stormen heen hoor ik zijn stem, 
dwars door het duister van de nacht.
Zijn woord van liefde dat mij sust 
verdrijft mijn angst; nu vind ik rust!
Mijn vaste grond, mijn fundament; 
dankzij zijn liefde leef ik nu.

1 opmerking:

  1. Mooi is die he! Die heb ik afgelopen keer met het concert live gehoord. Wauwiee :)Kippenvel! Vooral die bridge 'Hij is de rots waarop ik sta, de vaste grond van mijn bestaan, de vaste grond van mijn bestaan'. Waaauw!

    BeantwoordenVerwijderen