vrijdag 20 augustus 2010

Music (1)

Lieve Vader,

U geef ons zoveel.. En soms lijkt het zo normaal, een huis, eten, bijbel lezen..
Maar op andere plekken in deze wereld kennen ze dat niet.
Er is zoveel om dankbaar voor te zijn! Een van die dingen voor vandaag is: muziek.
De mooie instrumenten. De een vind ik mooier dan de ander. Maar samen klinken
ze fantastisch!
En dan de liederen die we mogen zingen. Er zijn er zoveel! Zoveel om u te eren, u
te danken.. Wat is het heerlijk om te mogen zingen, in tijden van blijdschap maar
ook in tijden van verdriet. Dan weet ik dat U dicht bij mij bent, U hoort mijn lied.
Ik hoef soms maar klanken te horen van muziek en ik word helemaal blij. Binnen
in mij wordt het helemaal warm. Zachtjes zing ik mee. Weer helemaal blij!
Dank u wel voor de muziek Vader, dat U daarmee laat merken dat U bij mij bent,
dat U me zo bereikt! En dat U daardoor ook vele mensen toevoegd aan Uw koninkrijk!

Amen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten