donderdag 12 augustus 2010

Stop!!

Ik heb de afgelopen 2 dagen niet stil gezeten.
Allereerst was ik dinsdag jarig. Heb het niet echt gevierd, dat komt zondag. Maar er waren wel een aantal mensen gekomen, dus voelde ik me toch nog wel een beetje jarig. En natuurlijk de krabbels & de smsjes deden ook goed!
's Middags ben ik toen even bezig geweest met het slopen van mijn bureau, de boekenkast naar de zolder gebracht en wat spullen in dozen doen. Want.. ik heb een nieuwe kast met een bureau er aan. Super leuk natuurlijk, maar er moest het nodige gedaan worden voordat het er kon staan.
Woensdag ben ik eerst druk bezig geweest met werken. Toen ik mijn wijkjes had gelopen heb ik de pakketten uit de schuur gehaald. Helemaal in mijn eentje heb ik toen de kast in elkaar gezet, waar ik best trots op ben! Alleen ik kwam er toen achter dat het redelijk krap zou gaan worden in mijn kamer.. Dus ben ik maar gestopt en gewacht totdat mijn ouders er waren voor advies.
En nu staat er dus een mooie en vooral leuke en praktische kast met een bureau eraan!
Vanmiddag even naar de Ikea geweest voor dozen e.d. Net even bezig geweest om de dozen te vullen en de troep op te ruimen.. Maar ik ben het zo ongelovelijk zat dat ik maar gestopt ben. Eerst even de rommel in mijn hoofd op gaan ruimen en dan mijn kamer.
Ik hoop het morgen af te maken.. Zal dan even foto's maken van hoe het er uit ziet!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten