woensdag 13 oktober 2010

Daddy can you hear me?

Er zijn in 't leven dagen,
dat alles tegenzit,
dan zit je met je vragen,
waar je op een antwoord hoopt.
Problemen zijn er zo veel,
er komt geen einde aan,
moet dit nu zijn jouw deel,
doel van jouw bestaan?

Je bidt tot God,
Hij zal wel horen,
Hij redt toch uit de nood?
Jouw gebed uit nood geboren,
weergalmt nog in je oren.
Je gaat wachten op een wonder.
Een antwoord van de Heer
telkens weer.

Je wacht en wacht en wacht,
er verandert niets.
Luistert God niet naar je klacht?
Of ----zie je niet
dat God op jouw vertrouwen wacht?

Wat verwacht je dan te horen
een oplossing van jouw probleem?
Maar als God het anders wil;
door verdriet en zorgen heen,
je dichter naar Hem toe wil halen,
zodat je leert Hem te vertrouwen,
altijd, ook in de dalen
slechts op Hem te bouwen?

Kun je dan aanvaarden
de weg die jij moet gaan,
kun je dan vertrouwen
dat Hij je niet laat staan,
kun je dan bidden
geef mij moed,
kun je dan zeggen
uw wil is goed?

Dan zal Gods antwoord zijn:
Ik geef jou levensmoed
op jouw gebed,
waar jij je voet ook zet
zal Ik jou beschermen.
Er zal geen macht bestaan,
die jou bij Mij vandaan
zal kunnen trekken.

Ik til je op,
leg mijn armen om je heen,
ook in de moeiten
laat Ik je niet alleen.
Ik heb het beloofd
en houd Mij aan mijn woord,
niets komt er tussen jou en Mij,
eens maak Ik jou van moeiten vrij.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten