zondag 3 oktober 2010

Ziek..

Het is vandaag een prachtig zonnige dag! Heerlijk weer om buiten te zijn, genieten van de natuur met zijn herfstbladeren!
Maar niet voor mij =(.
Gisteren voelde ik het al aankomen, ik stond op het voetbalveld met mijn broer en ver achter in mijn keel begon er iets te rommelen: keelpijn. Toen de wedstrijd was afgelopen voelde ik me doodmoe! Ik zou gaan eten bij mijn broer en schoonzus, maar ik wilde naar huis. Ik heb snel nog even wat te eten gehaald, gekookt en op de bank geploft. Daar ben ik de rest van de avond niet meer vanaf gekomen. Gewoon hangerig, zere spieren, heel warm zijn maar toch koude handen.. Vroeg naar bed gaan zat er niet in, de eerste aflevering van 'Ik hou van Holland' moest natuurlijk gekeken worden.
Slapen ging ook niet heel geweldig.. Je voelt je warm, je hebt een zeer hoofd en je ligt steeds te draaien. Ik mocht van mezelf dan ook eens heerlijk uitslapen, al werd ik om 08.40 al wakker.. Het duurde even voordat ik mijn bed uit kon komen, maar na een heerlijke douche voelde ik me al weer wat beter.
Maar ik voel me de hele dag niet helemaal 'happy'. Je voelt zo'n raar onbeschrijfbaar gevoel in je hoofd(misschien een beetje branderig) en bij elke beweging voel je je zere spieren en mijn keel mag ik ook niet vergeten!
Hopelijk gaat het snel beter, morgen moet ik gewoon weer aan de bak voor school en 's middags werken!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten