maandag 11 oktober 2010

Oppassen!

Afgelopen weekend mocht ik van vrijdagmiddag tot zondagmiddag oppassen op 2 geweldige kindertjes!
Mamma en pappa waren 12 jaar getrouwd en gingen een weekendje weg, dus ze moesten het met mij als oppas doen!
Het mooie was dat ik dit zelfs voor mijn studie kon gebruiken. Hallo, 2 studiepunten!! Ik moest dan wel een aantal leerdoelen formuleren maar dat was niet moeilijk: 1. Consequent zijn, ja is ja en nee is echt nee! 2. Een lijstje met activiteiten die passen bij hun leeftijd en zo had ik er nog een paar.

Ik heb echt een heerlijk weekend gehad! Want het is ook genieten met kinderen!
Vrijdag hebben we eerst boodschapjes gedaan. Zaterdag naar de markt, kleien met de oudste, en 's avonds pannenkoekenbakken!! Zondag naar de kerk, de een mee, de ander naar de crèche. 's Middags kwamen ze alweer thuis.. Het is echt omgevlogen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten