donderdag 7 oktober 2010

Run to You

Ik heb op moment niet zoveel bloginspiratie. Ik wil wel dit gedicht met jullie delen van Annemieke Koelewijn. Soms zo (pijnlijk) herkenbaar, maar wel een steun voor ons!

Luister naar Mijn woord

Als jou hart heel onrustig is,
en je denkt het gaat vandaag weer mis,
kijk dan naar de Heer,
Hij luistert steeds weer, ook Hij wil dit niet,
het doet Hem veel verdriet.

Maar mijn God mijn hart doet zo'n pijn,
schreeuwt het uit, kom diep in mij,
dan komt er een rust.
Vraag het Hem gerust.
Wat er ook mag zijn, je voelt je dan fijn.

"Luister naar Mijn woord", zegt Christus,
en ga dan door zegt Jezus.
Drie-enig God
ik hou van Uw gebod,
Het geeft mij kracht,
van dag tot dag.

Onze Vader kent ons zo goed
Hij wil ons vormen door Zijn bloed.
Dat doet dan wel pijn
maar Hij zal er ook zijn.
Hij beschaamt ons nooit.
Jezus heeft voltooid!

't is voor ons nog niet te laat
Hij weet de weg en ook hoe hij gaat.
Maar vertrouw alleen op Mij.
Laat het los, Ik maak vrij.
Tot in eeuwigheid heb Ik bereid.

Michaël W Smit heeft vorige maand weer een nieuwe cd, Wonder, uitgebracht met weer geweldige nummers. Het volgende nummer past mooi bij deze blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten