zondag 6 maart 2011

Faith!


Ik ben heerlijk een weekje logeren bij mijn zus en zwager in Zeeland. Genieten van drie prachtige kinderen en mijn zus wat helpen.
Sowieso staan kinderen bij mij hoog, ik ben gewoon gek op ze! Ze zijn zo heerlijk eerlijk! Als ik mooie kleren aan heb zeggen ze het. Plagen kunnen ze natuurlijk ook als de beste. Maar wat ik echt het mooie vind van kinderen is hun vertrouwen in jouw.
Als ze ergens van afspringen dan vertrouwen ze er op dat jij ze vangt en natuurlijk doe je dat dan ook.
Ik vind het een mooie link naar het geloof. Wij dreigen soms wel eens te vallen, maar God is er altijd voor ons om ons op te vangen! Toch twijfelen wij daar wel eens aan. Ik houd die kinderen als voorbeeld om zo toch te vertrouwen op Zijn beschermende armen.
Gisteravond was ik nog even heerlijk met mijn nichtje van 9 maanden aan het spelen over de vloer. Ik deed op een gegeven moment mijn armen wijd open, als een speer kwam ze naar me toe tijgeren en kroop ze in mijn armen.
Kijk eens naar God, Hij staat ook met Zijn armen wijd open. De weg is voor ons vrij geworden, door het kruis. Wij mogen veilig zijn in Zijn armen.
Mooi toch, zo'n vertrouwen?!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten