zaterdag 26 maart 2011

Zomertijd!


Ja, ja.. Vannacht is het weer zover! De klok mag weer een uurtje vooruit. Wat dus betekend een uurtje minder slapen, vannacht.
Ik heb er niet zo heel veel last van.. Al zullen de mensen die kinderen hebben er wel meer last van hebben! Nouja, last.. Het is vast niet erg als je kind nu een uurtje langer slaapt, toch?
Ik ben er eigenlijk wel blij mee dat de tijd een uurtje vooruit gaat. Meestal een paar weken voordat het uur verzet wordt, word ik 's ochtends altijd heel vroeg wakker. Omdat de zon op is en de vogeltjes luid kwetteren. Natuurlijk heerlijk, maar om half 7 wakker worden terwijl je wekker pas om 8 uur gaat is toch niet zo fijn!
Dus dat het 's ochtends een uurtje langer donker is, vind ik heerlijk! En een uur langer licht is wel erg lekker. Ik krijg al helemaal zin in de zomer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten