maandag 14 maart 2011

Vandaag weer eens een bezoekje gebracht aan het ziekenhuis.
Voor mijn knie. Ik moest eerst foto's maken en daarna richting de orthopeed.
Natuurlijk loopt het altijd uit, eerst zeiden ze dat het 45 minuten uit zou lopen wat uiteindelijk wel meeviel.
In 2008 ben ik ook al bij een orthopeed geweest voor mijn knie, maar die zei dat het waarschijnlijk groeipijnen zouden zijn. Wat ik toen al zeer onwaarschijnlijk vond. Vandaag werd dit dan ook bevestigd!
Wat blijkt nou. Op de foto én op de mri-scan van 2008 was te zien dat mijn groeischijf in mijn knie al dichtgegroeid was(oid). Ook zei de nieuwe orthopeed dat hij op de mri-scan kon zien dat er slijtage was van het kraakbeen.
Dus hij stelde voor om een nieuwe mri te gaan maken, om te kijken hoe het er nu uit ziet en of het misschien wel verslechterd is.
Fijn. Zo'n dokter die gewoon liegt! Want dit kan je gewoon niet missen.. Ik was vanochtend dan ook wel even heel kwaad. Ik ben dan ook erg benieuwd hoe de mri er nu uit ziet. Volgende week moet ik die laten maken en half april de uitslag! Dus nog even geduld en een zere knie..

2 opmerkingen:

  1. Die stomme knieën-dokters ook altijd :P Ik had toen ook zo'n @$()*@)*.
    Maar, wat kunnen ze er aan doen als je kraakbeen versleten is? Want kraakbeen groeit niet terug toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik hem nu tegenkom, wil ik hem het liefst een knal verkopen!
    Ja geen idee.. Misschien dat ze toch iets kunnen doen, ik hoop het!

    BeantwoordenVerwijderen