dinsdag 25 januari 2011

Daarom buig ik mijn knieën voor de Vader, die de vader is van elke gemeenschap in de hemelsferen en op aarde. Moge hij vanuit zijn rijke luister uw innerlijke wezen kracht en sterkte schenken door zijn Geest, zodat door uw geloof Christus kan gaan wonen in uw hart, en u geworteld en gegrondvest blijft in de liefde. Dan zult u met alle heiligen de lengte en de breedte, de hoogte en de diepte kunnen begrijpen, ja de liefde van Christus kennen die alle kennis te boven gaat, opdat u zult volstromen met Gods volkomenheid. (Efeziërs 3:14-19)

Bidden.. Ik blijf me er maar steeds weer over verbazen! Wat kan het mooi zijn, troostvol, hoop gevend, het kan je rust geven en vertrouwen..
Ik heb er al eens eerder over geschreven. Dat het zo moeilijk is om te geloven dat jouw gebeden worden verhoord. Soms zet ik mijn vraagtekens er ook nog bij.
Maar als je dit leest, geschreven door Paulus, dan kan ik niet anders dan inderdaad mijn knieën buigen, mijn handen vouwen en God danken dat Hij er voor mij is.
Het blijft een geweldig gevoel als Jezus in je leven komt, je hart aanraakt en dat je warm wordt van binnen. Nee, het is niet geweldig, het is machtig!
Paulus verzekerd ons dat wij ooit God's amazing love gaan snappen. Al een heel klein beetje heb ik mogen ervaren en ik verlang naar meer! Stel je hart er voor open, het zal geen teleurstelling zijn(alleen als je verkeerd zoekt). Heb er vertrouwen in!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten