zaterdag 1 januari 2011

Nieuwjaar!

Mijn eerste berichtje van 2011, het jaar dat nu nog maar 15 uur jong is.
Dit jaar was oud&nieuw toch wel anders. Want ging je vorig jaar het jaar veel onbezorgder in, denk je nu toch meer van wat staat ons dit jaar te wachten?
Maar ik merkte toch dat het mijn vertrouwen op God sterker maakt. Ik weet dat het in Zijn handen is en dat het goed is. Ik kan het redelijk wegleggen.

Zoals elk jaar komen de bekende goede voornemens voorbij. Ik heb er niet veel mee maar ik wil er toch een aantal op 'papier' zetten:
1.) Meer afspreken met vrienden
2.) Meer sporten
3.) Mijn rijbewijs halen dit jaar(liefst voor de zomer, moet wel lukken volgens mij)
4.) Nog meer gaan verdiepen in het geloof
En eigenlijk wil ik ook iets bijzonders gaan doen, wat, hoe en wanneer weet ik niet. Maar daar ga ik dit jaar meer over nadenken. Het zal iets te maken hebben met geloof en helpen.. Ik zal wel zien!

Lieve lezers, het allerbeste voor 2011. Veel liefde, gezondheid, geluk, plezier maar dit alles gaat niet zonder God's onmisbare zege en hulp!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten