woensdag 14 september 2011

Ik kan op moment helemaal wegdromen bij een cd. Een cd die ik zo meerdere keren achter elkaar draai. De meeste nummers vind ik heerlijk, een aantal wat minder.
Het is niet zomaar een cd, nee, het is een klassieke cd. Met orkest en zangers die noten halen waar ik u tegen zeg. De cd heet: Golden Classics van het Holland Boys Choir olv Pieter Jan Leusink.
Een nummer raakt mij speciaal. Namelijk: The Old Hundred. De oude versie van psalm 100. Wow, ik krijg er echt kippenvel van! Misschien is hij op youtube te luisteren en anders is de tekst alleen al mooi:
You faithful servants of the Lord,
sing out his praise with one accord,
while serving him with all your might
and keeping vigil through the night.
Unto his house lift up your hand
and to the Lord your praises send.
May God who made the earth and sky
bestow his blessings from on high.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten