zaterdag 24 september 2011

True Colours

Dit liedje, dit zou zo een boodschap of liefdesbrief van God kunnen zijn.
In deze wereld, doe we soms of vaak anders voor dan dat we in werkelijkheid zijn. Misschien om te zorgen dat je gezien wordt of juist om te zorgen dat je niet gezien wordt. Je kan je makkelijk verbergen achter een masker, maar kan je dat je hele leven doen? Je anders voordoen dan dat je in werkelijkheid bent? Ik weet uit ervaring dat dat onmogelijk is. Ook ik kon mijzelf goed verbergen achter mijn masker. Totdat iemand, die mij goed kende van binnen, vroeg hoe het ging. Zoals iedereen zou reageren zei ik "goed''. Waarop hij reageerde: "Goed met je masker op of zonder?" En die hakte er in. Niet dat ik meteen mijn masker weggooide, want ik alleen met dat masker op voelde ik mij fijn. Stapje voor stapje is het masker afgegaan en kan ik nu de echte kleur van mij laten zien, de echte ik. En waarom zou dit een boodschap of liefdesbrief zijn van God? Om een heel simpele reden: Hij heeft jou gemaakt zoals je bent. Perfect. Jij weerspiegelt een stukje van Hem. Daar mag je trots op zijn en dat hoef en moet je niet langer meer te verbergen! Wees zoals je bent, steeds meer!

1 opmerking:

  1. Zet dan even die van Guy Barizly (van the Voice) erbij! Haha, die is pas mooi!:D

    BeantwoordenVerwijderen