woensdag 7 september 2011

Phoe..

Even een momentje gevonden om een blogje te tikken.
De eerste 3 dagen van mijn nieuwe leven als student zijn voorbij. In 1 woord samenvatten? Pittig!
Ten eerste ben ik het totaal niet meer gewend, ik had niet echt een ritme meer en huiswerk maken heb ik in geen tijden meer gedaan. Dus dat is wel even wennen. Maar ook een overzicht kweken in de chaos van papieren en opdrachten, is echt niet mijn ding. Ik ben sowieso een heel chaotisch type, waar ik niet heel veel aan kan doen.. Maar men, probeer je je ergens in te verdiepen, weet je niet waar je kijken moet. Net zoals ik gisteren wat huiswerk wilde maken, ik had geen idee waar ik moest beginnen met kijken, laat staan wat ik moest doen!
Ach, dit gaat allemaal wel goed komen. Het is gewoon even je draai vinden, maar makkelijk gaat dat niet! Vol goede moed gaan we maar steeds weer verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten