donderdag 15 september 2011

Rust

Stukje bij beetje begin ik te beseffen dat de keuze die ik gemaakt heb de goede keuze is! Dan heb ik het over toch naar school gaan, toch de pabo gaan doen. Het was geen gemakkelijke keuze en ik was ook als de dood dat ik na een tijdje er achter zou komen dat het weer niet de goed was.
Maar vandaag had ik echt zoiets van YES!! Dit vind ik écht leuk! Dit wil ik. Ik kijk ook enorm uit naar mijn eerste stage week. Hoe zal het zijn, is het echt zo leuk om juf te zijn.. En nog meer van dat soort vragen. Ik kijk er naar uit om lessen te geven en ook om lessen voor te bereiden. Om mijn creativiteit te gebruiken en alles wat ik nu leer om dat te gebruiken. Stiekem krijg ik er nu kippenvel van.. Het besef dat ik over vier jaar misschien wel juf ben. En dat ik misschien wel verder kan gaan leren om kinderen te helpen die moeite hebben met het onderwijs. Heerlijk.. Ik droom lekker verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten