dinsdag 24 januari 2012

#tijdsbesteding

Vanavond op vereniging heb ik het over de tijdsindeling, hoe belangrijk is God in jouw leven. Ik heb alvast voor mijzelf een schema gemaakt om te kijken hoeveel tijd ik aan dingen besteed(in een week) en hoeveel tijd God aan mij besteed. En ik moet tot een schokkende ontdekking komen:
45 uur aan school
10 uur aan huiswerk (het zal vaak meer zijn)
5 tot 10 uur aan ontspanning/tv kijken
3 uur aan het werk
63 uur aan het slapen (maximaal als ik nachten van 9 uur maak)
3 uur aan de kerk
25-50 minuten aan Bijbellezen en bidden

En dan wetende dat God 174 uur in de week, 10080 minuten in de week voor mij klaar staat.. Hier moet ik nodig wat aan gaan veranderen! Hoe kan ik van andere mensen, van de jeugd verwachten dat ze meer tijd met God door brengen als ik het zelf ook niet doe?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten