donderdag 5 januari 2012

Uitstel van een droom..

Eerste berichtje van het nieuwe jaar en dan meteen een minder leuk berichtje..
Komende zomer zou een droom werkelijkheid gaan worden. Ik zou naar Zuid-Afrika gaan om daar mensen en kinderen te helpen. Maar de laatste tijd kreeg ik er een vreemd gevoel over en ik wist niet zo goed wat ik er mee aan moest. De afgelopen dagen ben ik heerlijk in Zeeland geweest, om bij te komen maar ook om een beslissing te gaan nemen. Ga ik wel of ga ik niet. Luister ik naar mijn gevoel en ga ik niet, of ga ik tegen mijn gevoel in en ga ik wel. Deze keer heb ik er voor gekozen om naar mijn gevoel te luisteren, die mij steeds duidelijker vertelde dat ik niet mee moest gaan. En heel opmerkelijk, ik voelde meteen een stukje rust in mij komen. Het neemt niet weg dat ik het erg jammer vind. Maar ik krijg vast en zeker nog zo'n geweldig kans en dan ga ik zeker! Ik ben er alleen nu gewoon niet klaar voor, denk ik.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten