woensdag 12 oktober 2011

Dag 3

Ik moet zeggen, toen ik vanavond achter mijn bureau zat, dat ik toch best bekaf was.. Vandaag was het op zich niet zo'n druk dagje. De kinderen hadden natuurlijk maar tot kwart over 12 les, dus lekker de middag 'vrij' voor ons. Ik ben samen met mijn mede-stagiair bezig geweest met het afmaken van de Kinderboekenweek-tafel. Hij wordt mooier en mooier! Al zijn we er ruim een uur daarmee bezig geweest. Rond een uur of 3 was ik thuis en dan wacht de dagreflectie nog, het voorbereiden van een les geschiedenis en het Bijbelverhaal.
Maar al met al vind ik het nog steeds leuk! Ik heb ook steeds meer het idee dat ik er al jaren kom, wel een fijn gevoel! Nog maar 2 daagjes en dan zit de eerste week er al weer op! Tijd gaat veel te hard!
Ik duik lekker mijn bedje in! Slaap lekker :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten