vrijdag 14 oktober 2011

Vakantie

Gisteren heb ik geen berichtje getypt hoe het op stage was geweest. Ik was gisteren doodop en ik ben het nu ook weer.. Gisteren en vandaag was het weer heerlijk met de kinderen! Gisteren weer voorgelezen, een geschiedenis lesje gegeven en een Bijbelverhaal verteld. Heerlijk om zo bezig te zijn met de kinderen! Maar, het doet wel een aanslag op je energielevel zeg!
Mijn agenda vertelt mij dat ik nu vakantie heb. Alleen staat hij helemaal volgepland met afspraken. Maandag 's ochtends en 's avonds een afspraak. Dinsdag niets. Woensdagochtend oppassen en 's middags een afspraak. Donderdagmorgen naar de kapper en vrijdag gelukkig weer niets. Op de momenten dat ik geen afspraak heb, zit ik dan wel weer volgeboekt met huiswerk, huiswerk en nog eens huiswerk! Want na de volgende stageweek hebben we toetsweek! Ach en daar hoeven we natuurlijk helemaal niets voor te leren.. Dus dikke stress bij Liesje, hopelijk valt het allemaal mee.. Maar het wordt wel even bikkelen zeg!
Voor de rest genieten we natuurlijk van de vakantie en beginnen we dinsdag na de vakantie weer met frisse moed aan stage week nummer 2. En wat waren de kinderen blij toen ik vertelde dat ik na de vakantie er ook nog was! Dat is dan natuurlijk wel weer leuk :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten