dinsdag 11 oktober 2011

Nummer 2

Dag 2. Vanochtend weer met volle wind tegen op de fiets gestapt richting mijn stageschool. Stiekem wel een spannende dag, want ik mocht mijn eerste les geven! Het was een les over de Kinderboekenweek. Ik ging ze een verhaal vertellen over een held, we hebben het gehad over helden en toen zijn de kinderen een heldendiploma gaan maken, omdat wij allemaal een held zijn! Ze deden echt super goed mee, vonden het naar mijn idee ook leuk om te doen. Dus een geslaagde les! Van mijn stagementor goede feedback gehad, dus we kunnen weer vooruit en leren steeds meer! Voor deze les heb ik een goed gehad, waar ik blij mee ben!
's Middags heb ik geschiedenis gegeven aan groep 5. Ook erg leuk om te doen! Het ging over hun eigen begin en over een dagboek. Ik had mijn eigen dagboek meegenomen en dan vonden ze erg leuk om te zien! De vervolglessen, donderdag en na de vakantie, mag ik ook doen! Yes :).
Ook ben ik bezig met een boekentafel. Allemaal boeken over helden en over lef. Ik vind het heerlijk om mijn ideeën daar kwijt te kunnen, ook fijn dat ik dat allemaal kan doen!
En nu morgen, ik mag weer lekker voorlezen en ga met een groepje kinderen het hebben over een boek lezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten