woensdag 20 februari 2013

Geniet! - dag 11

Er is zoveel op deze aarde om te genieten. Ik weet dat het niet altijd makkelijk is om dat te zien. Maar ik besef mij wel dat God elke dag iets geeft om dankbaar te zijn. Het is soms een kwestie van het willen zien en niet te spectaculaire dingen verwachten (ik besef dat het makkelijker klinkt dan het is).
Vanmiddag en vanavond hebben een aantal klasgenoten en ik een American Party gehouden, n.a.v. van MAD. Iedereen had wat te eten meegenomen. Het was heerlijk! Ondertussen lekker kletsen, spelletjes spelen, lachen en lol hebben. God heeft mij een dag van overvloed gegeven!

Geniet dus, beste vriend, van je jonge jaren, haal je hart op aan de dagen van je jeugd. Volg de wegen die je hart wil gaan, gun je ogen wat ze wensen. En onthoud bij alles wat je doet dat God je aan zijn oordeel onderwerpt.
{Prediker 11:9}
enjoy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten