maandag 4 maart 2013

Gods armen - dag 23

Waar ik steeds meer achter kom is dat geloven alles behalve stoer doen is, krachtig en machtig lijken, alsof er niets aan de hand is. Meer en meer moet ik toegeven dat ik het niet alleen kan. In het begin vond ik het erg, het voelde als falen. Nu begrijp ik waarom. Want er is geen betere plek dan te schuilen in Gods armen. Die armen zijn altijd beschikbaar. Ik stel mij altijd een vader voor. Die klaar zit om te luisteren naar jouw verhalen van de dag. Of dit nu moeite zijn of blijdschap, Hij wacht altijd op je. Ik hoef mij niet anders voor te doen dan dat ik ben, ik kan het wel doen, maar er wordt dwars doorheen geprikt. Houd jezelf niet langer voor de gek, want dat doe je dan eigenlijk. De wereld kan je gebroken hart niet helen, alleen Zijn helende handen kunnen het herstellen en Zijn liefde kan het vullen.


So bring me your heart 
No matter how broken, 
Just come as you are, 
When your last prayer is spoken, 
Just rest in my arms a while, 
You'll feel the change my child, 
When you come to the well 
{Casting Crowns - The Well}

Geen opmerkingen:

Een reactie posten