vrijdag 22 maart 2013

Juich!

Ken je dat gevoel, dat je hart zich vult met blijdschap en dankbaarheid. Vanavond had ik zo'n moment.
Ik kwam vanmiddag moe van stage terug. Moe omdat ik eigenlijk te weinig rust had genomen na de migraine, maar ik wilde zo graag naar stage. Die blije gezichten die zien dat de juf weer terug is, dat is genieten. En dan nog maar te zwijgen als ik met de kinderen mag praten over Jezus, op weg naar Pasen. Ik beleef het dit jaar intens, omdat ik het mag meebeleven met kinderen van 4-6 jaar oud.
En dan zijn er ook van die momenten waar ik zo dankbaar om ben omdat ik 4/5 jaar geleden niet had kunnen denken dat ik dat zou doen. Ja, ik weet dat ik vaag blijf, maar jullie mogen in de blijdschap van gebedsverhoring.
God zorgt zo geweldig goed en daar heb ik geen woorden voor. Daarom citeer ik de woorden van Maria, de moeder van Jezus:
mijn hart juicht om God, mijn redder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten