zondag 18 maart 2012

Gedicht - Alice Mahran


Uw schaduw, Uw geur
Uw warmte, Uw kracht
Uw energie, Uw wijsheid
Uw standvastigheid, Uw blik en Uw stem
Uw genezing, Uw Handen
elk uur, elke minuut

U weet me altijd te vinden
Uw schaduw loopt voor in mijn schaduw
Uw geur die door mijn huid heen gaat, 
Uw geur die zich één wil maken in mijn leven
Uw warmte die mij altijd op koude momenten warm houdt
Uw kracht in mijn zwaktes
Uw energie door alles wat ik doe en zal doen voor U
Uw wijsheid in mijn weten
Uw standvastigheid in wanneer ik opgeef
Uw blik zal ik aanzien tot op die dag
Uw stem, het omringt mijn horen
zelfs al zou ik niet horen, vervagen zal het nooit
Uw genezing geneest de diepste en pijnlijkste wonden
Uw handen die de tranen opvangen, Uw handen die mij omringen in Uw gezin!

Alle momenten van de dagen, zijn het deze dingen die ik meeneem 
in mijn wandeling naar U toe
Wat ooit ver was, zal spoedig heel dichtbij zijn
Niets of niemand zal ons kunnen scheiden van de wonderbaarlijke liefde
Alice Mahran

Geen opmerkingen:

Een reactie posten