zondag 11 maart 2012

#godcares

Soms vind je ineens de woorden waar je al lange tijd naar zoekt. Ik heb de laatste tijd het gevoel dat ik een periode in mijn leven aan het afsluiten ben en aan het begin staat van iets nieuws. Ik ben blij, tegelijkertijd is het ook spannend. Maar ik weet mij geborgen bij mijn Vader.
Deze tekst kwam vanmiddag "zomaar" uit mijn vingers, als afsluiting en start in mijn leven:
Drie jaar geleden riep ik keihard dat God niet luisterde naar mij, daar had ik gelijk in. Ik had naar Hem moet luisteren, Zijn woord moeten gaan lezen en leren wat Zijn wil is. Gelukkig heeft Hij mij als een vader op Zijn schoot genomen, mij vol liefde verteld wat ik moest weten en mijn ogen geopend. Nu zie ik wat Zijn bedoeling was en is! #godcares

Geen opmerkingen:

Een reactie posten