dinsdag 27 maart 2012

Geweldige stage, geweldige opleiding!

Deze week is een stageweek voor mij. Vijf dagen stagelopen in groep 1/2. Voordat ik in deze groep stage zou gaan lopen wist ik zeker dat ik nooit voor de kleuters wilde gaan. De middenbouw vond ik veel leuker! Ik zag dan ook erg op tegen de stage in groep 1/2. Maar dat bleek helemaal onterecht.
Want, wat vind ik het geweldig! Die kleuters, zo lekker puur en eerlijk! Ze willen zo ontzettend veel leren en ze weten eigenlijk ook al best veel.
Heerlijk om thematisch te werken. Deze week druk met het thema 'Bouwen'. Wat is het dan leuk om jongens én meisjes te zien timmeren in de bouwhoek, van een paar plakjes een heus huis te timmeren. Geweldig!
Ik geniet heel erg! En steeds meer word ik er zeker van dat ik verder wil in de wereld van kleuters, beginnende lezers en rekenwonders en de nieuwe ontdekkers van de wereld!!
Wat ben ik blij dat ik er eind augustus er achter ben gekomen dat de PABO misschien dát was wat ik zocht. De eerste weken heb ik nog veel twijfels gehad, maar nu is het zo gewoon dat ik weet dat ik echt op mijn plek zit. Wauw, als ik nu niet door heb dat God mij de weg wijst, dan weet ik het ook niet meer! Wonderlijk hoe zo je leven kan veranderen en dat je zoveel plezier kan hebben, omdat je je talenten op de goede manier inzet. Heerlijk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten